Powrót do przeszłości #1: Debiut na RAW

Kliknij "Czytaj więcej" aby przeczytać powrót do przeszłości.


Na starcie zawitaliśmy Team Bella, które postanowiły coś ogłosić. Nikki ma w ręku mikrofon i zaczyna przemówienie:

Więc 23 listopada zeszłego roku pokonałam AJ Lee i stałam się Waszą Divas Champion. (Alicia i Brie zaczynają klaskać) Dziękuję. Przez ostatnie 232 dni broniłam tego tytułu przed innymi Divami, dawałam każdej szansę i nie miałam żadnych wymówek. Jestem definicją bycia nieustraszoną. Czy to w ringu, czy to na czerwonych dywanach, czy w reality show, sami wymieńcie. Jestem Totalną Divą. I teraz jestem z kochaną siostrą Brie i Foxy po mojej stronie - Team Bella jest nie do pokonania. Jesteśmy dominujące. My trzy mamy całą władzę, ponieważ ja mam to (podnosi pas). My trzy podejmujemy decyzje w dywizji, my nią władamy, my nią rządzimy, niezależnie, czy to Naomi, czy Paige czy inna Diva w WWE - Żadna z nich...


Na arenie pojawia się Stephanie McMahon!


Foxy nawet się ucieszyła i poprawiła włosy.

Szefowa wzięła mikrofon i zaczęła mówić:

Przepraszam Nikki, ale w sposób, jaki to mówisz, to wydaje się, jakbyś to Ty rządziła dywizją Div, jakbyś posiadała WWE. Cóż, pozwól wyrazić mi się jasno - To ja władam w WWE i dziedzictwo, które pozostawia WWE, spoczywa w moich barkach i to dotyczy również dywizji Div. Ale masz rację, Team Bella jest nie do powstrzymania. Nie ma konkurencji na tym poziomie, której ja oczekuję, który myślę, że wszyscy oczekują. I powiem Wam, że rewolucja następuje również u kobiet w sporcie. W piłce nożnej, w UFC, czy w tenisie - kobiety zostawiają swój ślad i nadszedł czas, abyśmy coś zmieniły w dywizji Div...w tym momencie! Jednak nie zrobię tego sama. Pozwól, że zaproszę tu kobietę, która próbuje zmienić dywizję...Paige!


Powitaliśmy Paige na arenie! Nikki zaskoczona:

Nie rozumiem, dlaczego Paige tu jest. Szczerze, ile razy ona odniosła porażkę? Ile?


Stephanie: Chwila moment. Nikki, Paige tu jest, bo ja ją o to poprosiłam. Więc odstaw swe rozgoryczenie na bok, gdyż to nie wszystko. Ja chcę tej rewolucji tutaj w WWE, Paige chce tej rewolucji, ale Paige sama  tego nie dokona. Potrzeba więcej, niż tego. Potrzebujesz wsparcia i z jakiegoś powodu, nikt nie chciał stanąć po Twojej stronie. Ale znam kogoś, kto chce. Znam kogoś, kto musiał walczyć o coś, co kiedykolwiek dostał. Ktoś, kto nie boi się ognia. Ktoś, Do Paige dołącza Becky Lynch!


Ale gdy tak patrzę na Was, to i tak tracicie z powodu przewagi liczebnej. W teamie Bella są trzy, więc do Paige dołączy jeszcze jedna osoba, która urodziła się do tego biznesu. Ktoś, kto jest na wysokiej stylizacji oraz profilowania. Ktoś, kto mówi, że jest genetycznie lepsza. Panie i Panowie - Charlotte!


Wszystkie Panie się ze sobą powitały. Nagle na arenę się wprosiły Tamina i Naomi z mikrofonem w ręku:

Chwila, moment! Zaczekaj jedną minutę. My mamy jeden niedokończoną sprawę z siostrami Bella i Paige.

Stephanie:

Naomi, bardzo się cieszę, że Was widzę.

Naomi:

Widzisz, Stephanie...My jesteśmy całą konkurencją, której potrzebujesz, więc kiedy My w końcu dostaniemy szansę, na którą zasługujemy?

Stephanie:

Racja, Tamina i Naomi. Powinniście tutaj być. Powinniście zająć swe miejsce i strasznie się cieszę, że tutaj jesteście. Ale wiecie, jest tutaj ktoś jeszcze, kto myśli tak samo, jak Wy. Ktoś, kto nie boi się postawić i kto widzi okazje. Ktoś, kto nazywa siebie The Bossem! I ona jest obecną NXT Women's Champion - Sasha Banks! Mistrzyni kobiet NXT weszła do ringu i ustała obok Taminy i Naomi.


Stephanie:

Pozwól, że Cię zapytam, Nikki: Czy to właśnie miałaś na myśli, mówiąc o małej konkurencji? Panie, ja pozostawiam Wam stół z szansą. Teraz chcę widzieć kto ją zabierze.

Szefowa opuściła ring.


Team Bella stało na środku ringu, a wokół nich były Tamina, Sasha oraz Naomi, a po przeciwnej stronie Paige, wraz z Charlotte oraz Becky. Chciały opuścić ring, ale plany pokrzyżowała Paige, stając im na drodze. Na arenie słychać chanty: ''This is Awesome!'


Nikki uznała, że chce wyjść, więc popchnęła Sashę z drogi, ale Mistrzyni NXT łapie za włosy, po czym sprowadza na matę! W ringu rozpoczął się Brawl!


Każda obrała rywalkę za cel. Foxy atakuje Sashę, Charlotte Taminę, Brie Becky, Paige Naomi, natomiast Mistrzyni Div leży przy narożniku! Tamina została po chwili wyrzucona przez córkę Rica Flaira! Po czym ta biegnie na ratunek Becky, która zostaje obita przez Brie! Charlotte odciąga Bellę od swojej przyjaciółki, po czym odbijając ją od lin, wykonuje Dropkick! Mistrzyni leci z Elbow Smash, jednak pudłuje i inkasuje atak w klatkę piersiową! Alici też się dostaje! Naomi atakuje Charlotte! 


Paige poczęstowała Naomi Superkickiem i zapięła PTO! Po chwili Brytyjka obrywa Superkicka od Taminy! Bella wykonała Elbow Smash na Taminie, zaś Naomi poczęstowała kickiem w brzuch, a po chwili, Brie leci z Lou Thesz Press na Naomi!

Sasha atakuje Foxy przy narożniku! Następnie zaatakowała Briannę przy narożniku! Po chwili ponowiła to na Foxy! Jednak, gdy chciała polecieć z tym do Becky, ta ominęła atak, i co więcej, sama zaatakowała Mistrzynię NXT przy narożniku! Brie atakuje od tyłu Becky, zaś Foxy próbuje wykonać Scissors Kick na Charlotte, jednak ta to omija i wykonuje Figure Eight! Brianna leci na ratunek, jednak zostaje przechwycona przez Becky, która przypina Arm Bar! Mistrzyni Div próbuje pomóc siostrze, jednak do ringu wkracza Sasha, która przypina Bank Statament!


Do ringu wchodzi reszta pań, które wyganiają Team Bella z ringu, po czym wdały się w małą kłótnię. Stephanie przyglądała się ku temu z uśmiechem na twarzy. Panie ostatecznie podniosły ręce, a Team Bella powoli odchodziło na stage.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sasha Banks - Polska , Blogger