Break It Down z Sashą już na WWE Network


W kilkunastominutowym odcinku z serii "Break It Down" Sasha podzieliła się z nami wspomnieniami jednych z najlepszych walk w jej karierze w WWE. Zapraszam na małe podsumowanie odcinka, a do obejrzenia całości zapraszam na WWE Network.

TakeOver: Rival
Fatal 4-Way Match for NXT Women's Championship
Sasha Banks vs Bayley vs Becky Lynch vs Charlotte Flair 

Sasha: Wiedziałam jak wielki będzie ten pojedynek ponieważ byłam tam z nimi trzema. Wiedziałam, że to był moment, by pokazać wszystkim, że jestem najlepsza. Przed walką byłam bardzo zestresowana i podekscytowana, ponieważ była to również moja druga walka na gali TakeOver. Chciałam ten pas. Chciałam być mistrzynią (...)

Fastlane 2016
Sasha Banks & Becky Lynch vs Tamina & Naomi

Sasha: Naprawdę zawdzięczam Teamowi BAD wiele. Pojawiłam się tam bardzo zestresowana. Nie wiedziałam czy na RAW i SmackDown będziemy dostawać tyle czasu co w NXT. Naomi i Tamina bardzo się mną opiekowały (...)
Bardzo lubię tą walkę. Uwielbiam całe story i cieszę się, że mogłyśmy wtedy w końcu pokazać na co nas stać (...)
Kiedy fani podczas walk innych kobiet zaczęli krzyczeć "We want Sasha" zrozumiałam, że to był dobry czas, by w końcu ruszyć po pas i zająć się sobą. 

Monday Night Raw 2016
Falls Count Anywhere Match for Raw Women's Championship
Sasha Banks vs Charlotte Flair

Sasha: Gdy pierwszy raz pojawiłam się w FCW i zobaczyłam Charlotte, wiedziałam, że będzie ona kimś z kim będę walczyć już zawsze. Byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami, partnerkami, nienawidziłyśmy się w NXT i przeniosłyśmy to na RAW i SmackDown. Przyznaje, że Charlotte jest moją najtwardszą rywalką (...)
Dzięki niej dorosłam jako zawodniczka i wiedziałam, że jeśli potrafię mieć dobrą walkę z Charlotte, to będę potrafiła mieć ją z każdym. Ten pojedynek był bardzo fajny, ponieważ był czymś innym. Mogłam przypiąć ją wszędzie, co było trochę trudniejsze, ponieważ nigdy nie walczyłam w takim pojedynku. 

Royal Rumble 2019
Sasha Banks vs Ronda Rousey Raw Women's Championship Match

Sasha: Wiedziałam, że muszę przygotować się do tej walki inaczej niż do innych. Ronda przyszła z MMA, jest jedną z najlepszych na świecie (...)
Trenowałam bardzo dużo do tej walki, ponieważ wiedziałam, że będzie to coś wielkiego. 

"To szalone. Czas leci bardzo szybko. Jak dotąd miałam naprawdę niesamowitą karierę. Mam dopiero 28 lat i nadal czuję, że dopiero zaczynam. Nadal czuję, że mogę dać jeszcze więcej. Jestem bardzo wdzięczna, że przez tyle walk, które stoczyłam, fani nadal podchodzą do mnie i mówią, że są fanami wrestlingu właśnie dzięki tym walkom."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sasha Banks - Polska , Blogger