Raport: SmackDown, 18/09/2020

 


Sasha została zapowiedziana przez Michael'a Cole'a i pojawiła się na zapleczu, by przeprowadzić z nią wywiad.
Michael zaczął od przypomnienia, że minęły już dwa tygodnie od ataku przez Bayley i następnie został nam pokazany recap właśnie z tego wydarzenia.
Cole zapytał ją jak poważna jest jej kontuzja, na co Banks odpowiedziała po prostu, że przecież wciąż tu jest. Następnie wspomniał o tym co tydzień temu powiedziała Bayley na temat Sashy. 
"Więc teraz jestem dla niej nikim? Wykorzystywała mnie i teraz jestem już niepotrzebna? Słyszałam każde słowo, które Bayley wypowiedziała tydzień temu."
Następnie wróciła wspomnieniami do początku ich przyjaźni, gdy po raz pierwszy spotkały się w Performance Center i jak razem zbudowały to miejsce rozmawiając o swoich marzeniach i o wszystkim co chciały zrobić razem.
Powiedziała, że tego lata pokazały wszystkim jak będą rządzić w federacji razem. Zaczęła wymieniać ich wszystkie osiągnięcia i podkreślała, że zrobiły to razem. 
"Przyszłam tu dziś, by odpowiedzieć na Twoje pytania. Chcesz żebym powiedziała, że jesteś idiotką? Że jesteś naiwna? Bayley, wiem, że to oglądasz i wiesz co? Jesteś idiotką! Jesteś naiwna! Beze mnie jesteś nikim! Skoro jestem Ci już niepotrzebna, to pewnego dnia zabiorę Ci jedyną rzecz, którą kochasz. Twój pas kobiet SmackDown."
Chwilę po tych słowach Bayley zaatakowała Sashę od tyłu ponownie ją dominując.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sasha Banks - Polska , Blogger