Raport: SmackDown, 26/02/2021

 


Sonya Deville i Adam Pearce pojawili się w ringu i zapowiedzieli zwyciężczynię tegorocznego Royal Rumble Matchu, Biancę Belair, która była już gotowa do podjęcia deycyzji dotyczącej WrestleManii.
Belair pojawiła się w ringu i Deville zapytała kogo wybiera. Mistrzynię Raw, Asukę czy może Mistrzynię SmackDown, Sashę Banks.
"Moja mama zawsze mówiła mi, że życie jest pełne decyzji. Wybierzesz dobrze, wszystko jest spoko, ale jeśli  podejmiesz złą decyzję, to będzie Cię to prześladować na zawsze."
Gdy już miała wypowiedzieć imię wybranej zawodniczki, na arenie rozbrzmiała muzyka Reginalda i wszedł on jej w słowo. 
Reggie znowu zaczął powtarzać, że jeśli Bianca wybierze Sashę, to przegra na WrestleManii i decyzja, którą podejmie będzie ją prześladować na zawsze, tak jak powiedziała jej mama.
Długo nie trzeba było czekać na mistrzynię. Banks przerwała Reginaldowi i ruszyła do ringu.
Od razu zabrała mikrofon Reginaldowi i na niego nakrzyczała zakazując mu odpowiadać za nią.
"Bianca, jestem kimś więcej niż tylko mistrzynią. I'm The Standard. Więc jeśli chciałabyś dokonać czegoś historycznego, być na szczycie, to wiesz, że musisz wybrać mnie."
"Jestem najlepsza. Ja jestem numerem jeden, co sprawia, że Ty... jesteś numerem dwa."
Bianca powiedziała Sashy, że na WrestleManii odbierze jej pas i pokaże całemu światu, że jest najlepsza w WWE. 
"IT'S ON"

Digitals:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Sasha Banks - Polska , Blogger