Blog kończy działalność

 

Bardzo dziwnie jest pisać mi ten post. Nie jestem też pewna od czego zacząć, więc po prostu to powiem. Blog kończy działalność. Złożyło się na to wiele czynników. Brak czasu, coraz mniejsza frajda z pisania tu dla Was za każdym razem gdy wleciał jakiś news i no cóż, chyba mogę o tym powiedzieć, sama zaczynam powoli swoją przygodę z wrestlingiem i na tym będę się teraz skupiać. Na karierze i mojej długiej, ale na pewno niesamowitej drodze do WrestleManii. Chciałabym Wam podziękować za te wszystkie lata. Pisanie tutaj bardzo często działało na mnie terapeutycznie i czerpałam z tego mnóstwo radości. Na zawsze będę wdzięczna naszemu założycielowi bloga za propozycję dołączenia do redakcji. Wielkie dzięki. Była to niesamowita przygoda, która właśnie dobiegła końca. Przez te kilka lat napisaliśmy dla Was 1108 postów i zebraliśmy aż ponad 120 tysięcy wyświetleń. Wow. Naprawdę dziękujemy.

Życzę Wam wszystkim jak najlepiej, trzymajcie się! :)

PS, bardzo dziękuje mojej przyjaciółce za wykonanie powyższej grafiki i za wszystkie inne które wykonała na przestrzeni tych wszystkich lat. Love you girl!

                                                                                                                                Natalia

1 komentarz:

Copyright © Sasha Banks - Polska , Blogger